Veckans lärdom?

När jag var på hajk i helgen så märkte jag en grej. Min patrullkamrat är inte den som hon var förut. 
- Det är väl självklart, man förändras ju? tycker kanske ni. Men hon har blivit förändrad på ett negativt sätt. Hon har blivit mer en skrytmåns nu och en som skyller hennes misstag på andra. Vad fan är det med dej? 

Jag har även förändrats sen jag började på patrullscouterna. Negativt, of course. Jag har blivit mer tystlåten, mer ensam.. Och jag tycker det är förjävligt, men när jag försöker göra det bättre, frågar andra grejer så blev det helt fel. Jag fick som svar
- Vilken attityd. MEN VAD FAN SKA JAG GÖRA DÅ? Killen som sa det där sa det för lixom fem personer till. Lyckat smarthead, tycker jag i alla fall. Men han har väl rätt? Jag hade väl en attityd som verkligen inte var bra, men.. 
Så här är jag i livet. Här är jag. Jag saknar verkligen gamla tider. T.ex i somras på lägret. Då fick jag kontakt med alla på det sättet som jag ville, men nu är det bara skit. J I P P I E. 

Nu ska jag i alla fall försöka sova, försvinna i en drömvärld.. 
Go natt och sov gott =)

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Äsch, ingenting, haha!

Vad-tycker-du-om-min-blogg-då? :p

2008-10-28 @ 02:20:23
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: fröken elin

jo jag såg nog erat inlägg på blogg.se eller nåt så jag kika in:D

tack detsamma (kväll):P

2008-10-28 @ 20:49:37
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats your name?
Läser du dagligen?

E-postadress ser bara jag:

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0