Ursäkta röran..

Tjenixen pixen! 
Angående denna blogg-paus som jag har haft så är det bara för att jag inte ha haft ork med att sitta framför datorn. Jag hoppas/tror att det kommer bli ungefär ett inlägg per dag, så ni inte förväntar er något annat :)
Här kommer dagens outfit :)

Blå tröja - Lindex
Svarta jeans - Åhlens 

I helgen har vi varit på gåsamiddag hos våra goda vänner. Dom lagar så god mat där! Det var sååå gott :D
Imorgon har vi matteprov, jippie, men jag är ändå rätt så förberedd. Jag ska renskriva so:n nu så jag har det gjort. Vi har ett grupparbete, så jag hoppas att det går bra, för min grupp är inte dirket så.. Organiserade frågetecken

Natti natti! 

Kommentarer
Postat av: Louise

va fin du e !! syns att du e äldre ny sötis <3

älskarej manda xxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxx

2008-11-13 @ 20:40:45
URL: http://ninaochlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats your name?
Läser du dagligen?

E-postadress ser bara jag:

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0