Oerhört gnäll idag

Denna dag har jag tillbringar hemma. Det är ändå rätt skönt, för nu kan man också baka lite vilket är väldigt kul :) Jag bakade scones idag faktiskt. Alinas recept som du hittar på hennes hemsida: emmiealina.blogg.se. 
Nu på kvällen är det väldigt gnälligt. Pappa är i Åbo och det är mamma, Bella och jag. Jag höll på med Comic LIfe och lekte lite för att testa hur man kanske kan göra en snygg header, och då kommer hon och börjar gnälla på mig om att det bara är jag som bestämmer. Ja men det är min dator? 

Jag ska nog sätta mig ner framför tv:n med en kopp te och en  macka. Det blir riktigt mysigt! :)
Puss o kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats your name?
Läser du dagligen?

E-postadress ser bara jag:

Har du någon blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0